poniedziałek, 26 marca 2012

PÓŁECZKA NA GAZETY

 Dziś zrobiłam półeczkę na gazety, tzn. nie zrobiłam a pomalowałam, poprzecierałam i opatynowałam. Efekt? Wygląda jakby ktoś pomalował ją kredkami woskowymi :} Nie zrażam się bo efekt, aż taki parszywy nie jest a mam lekcję jak NIE dekoruję się techniką shabby chic :}
 Zdjęcie koloru nie oddaje, w rzeczywistości ta półeczka nie jest, aż w tak ciepłym tonie. Nie będę dzisiaj narzekać na światło, gdyż to nic innego jak wiosenne słońce i jego zbawienne działanie...kwiatki, ptaszki nooo i takie tam :}

Książka na dziś
Antoni Czechow „Człowiek w futerale i inne opowiadania”

5 komentarzy:

  1. Na dwóch środkowych zdjęciach wygląda całkiem fajnie. Przy okazji dowiedziałam się że jest coś takiego jak shabby hic. Poczytałam w internecie i kto wie czy się kiedyś nie skuszę wykorzystać tą wiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TAKĄ CHCĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę człowiek każdego dnia się uczy. Dzięki za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam czepiasz się:))) Mnie się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihihi dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń