piątek, 6 kwietnia 2012

DESECZKA DO KROJENIA

Znowu wiosennie, nie mogę się powstrzymać od dekorowania wszystkiego kwiatkami. 
Tu prezentuję zdekupażowaną deseczkę do krojenia. Najpierw na surowe drewno nałożyłam crak jednoskładnikowy, wsiąkł niestety za bardzo i nie spękał tak jak sobie tego życzyłam, ale i tak mi się podoba. Pomalowanie i przyklejenie serwetki było już tylko czystą przyjemnością!


 Całość jest wesoła i tchnie świeżością wiosenną! I to chodziło...
 Książka na dziś z okazji Wielkanocnego szaleństwa i żeby pamiętać, skąd To wszystko tak naprawdę się wzięło:
"Mitologia Słowian" Aleksander Gieysztor



9 komentarzy:

  1. Uroczy motyw, baaardzo w moim guście. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że trafiłam w gusta! Również pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta deseczka- taka super wiosenna :) A mam takie pytanie, tak z czystej ciekawości: czy naprawdę zamierzasz na niej kroić? Tak pytam, bo mi takiego cuda byłoby szkoda ;) No i Wesołego jaja Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no mój błąd, nie wiedziałam jak nazwać tego posta, bo tak napisać DECHA to jakoś ciulowo brzmi :} no i w błąd wprowadzam :}, nie będę kroić.
    Pozdrawiam i spokojnych świąt życzę i dużo jajców!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kochana ! Śliczna deseczka mimo, że bez wyraźnych pęknięć to prezentuje się rewelacyjnie. Tak motyw kwiatowy to jest to! ;) Pozdrawiam i życzę wspaniałych i radosnych świat ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję! Ja też życzę Ci wspaniałych świąt i dobrego odpoczynku! :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna deseczka,bardzo podoba mi się ta technika,ale jeszcze jej nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! Ta deseczka była wyjątkowo łatwa do zrobienia, więc koniecznie spróbuj! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń