wtorek, 24 kwietnia 2012

JÓZEF THE CZUPAKABRA

 Stwór powstał już chwilę temu, ale brak czasu uniemożliwił mi jak na razie doszycie oczy nosa i całej reszty! Józef powstał na podstawie tutka Panny Kropki z blogu  Słodko-gorzka kropka.
To moja pierwsza takowa praca i dałam sobie dużyyyy margines wyrozumiałości, więc i uważam, że nie najgorzej wyszło, na pewno muszę nauczyć się porządnie manewrować maszyną do szycia!
Żeby nie było, Józef posiada włosy na klacie!  Jak na prawdziwego faceta przystało! :}
Pozdrawiam wszystkich i zapowiadam, że wkrótce szykuję niespodziankę wakacyjną!, szykujcie się i Wy!

7 komentarzy:

  1. O!!!! Super Kociurbaty!!!! :D a włosy na klacie u faceta a fujjjjj

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się podoba ;))) Włosy na klacie to jest to! ;) Rewelacja! To też bardzo oryginalne, nie spotkałam się jeszcze z płcią przeciwną z tego wykroju i tym bardziej doceniam Twoją kreatywność ! Brawo!!! Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, futro na klacie całkowicie mnie rozbawiło...choc wiadomo jak to u faceta obowiązkowo musi być ;)
    Józef fajny gość widać :)
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe, słowa Józef też dziękuje! :}

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny :)
    Nowy post u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały! A włochata klata - pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń